30 жовтня 2016 р.

Літературне читання (Аудіювання письмово) 2 клас

Перевірна робота № 1
Аудіювання

Як Миколка став хоробрим


Миколка прийшов сьогодні до школи дуже рано. На лавці під високою тополею сиділо двоє дівчаток. Вони дивилися на дерево. Щось зацікавило їх там. В очах дівчаток хлопчик помітив тривогу.
Коли це знялася пташка, забилася, запищала тривожно. І тої ж миті перед лавкою щось упало.
Миколка зрозумів: пташеня випало з гнізда, а мати його тепер у розпачі.
Одна дівчинка взяла пташеня й каже:
— Якби ж це хто сміливий був зараз у школі... він би поліз на дерево й поклав пташеня в гніздо.
Миколка був дуже боязкий, але слова дівчинки вразили його. Невже вона вважає його боягузом?
— Я полізу,— сказав Миколка.
— Ти? — запитали дівчатка й з подивом глянули на хлопчика.
Миколка поклав пташеня за пазуху й поліз на тополю. Від страху в нього тремтіли руки й ноги, але він ліз усе вище й вище. Поклав Миколка пташеня в гніздо, а сам спустився додолу.
Дівчатка дивилися на нього захоплено.
(В. Сухомлинський)
(150 слів)

Послухайте текст «Як Миколка став хоробрим». Оберіть правильну відповідь та позначте її  певною буквою.
1.  Кого Миколка зустрів біля школи під високою тополею?
   а)  Двох хлопчиків.                                     
    б)  Двох дівчаток.
   в) Хлопчика і дівчинку.
2.  Що випало з гнізда?
     а)   Маленьке пташенятко.                                     
      б)  Пташине яєчко.
      в)  Гілочка
3.  Що відчував Миколка, коли ліз на дерево?
   а)    Від страху в нього тремтіли руки і ноги.            
    б)   Він був спокійний, бо зовсім не хвилювався.
            в)   Він на дерево не поліз.
4.  Як дівчатка дивилися на Миколку?
     а)   Зі страхом.                                                     
     б)   Захоплено.
     в)   Зовсім не дивилися
Правильно доповни речення за змістом тексту:
5. Миколка прийшов сьогодні до школи дуже рано.
6. Поклав Миколка пташеня в гніздо
7. В очах дівчаток хлопчик помітив тривогу.
8. Миколка був дуже боязкий, але слова дівчинки вразили його. 

Немає коментарів:

Дописати коментар